11:07 - söndag

tjingeling.

Idag vaknade jag skit tidigt! Typ vid..halv 8 elr någont sånt. Snart ska jag ut och jogga, hade jag tänkt. Dt va länge sedan sist, har precis laddat min ipod - så nu kan jag sjunga lite medans jag springer med Gessi. Ska ju även till min syster idag imed att vi ska fira Jon för han fyller 25. Jaa, tiden går fort ;) Ska även göra klart min So-uppgift. Den ska lämnas in imorgon..måste även plugga på mina prov tills på tisdag. Tiden räcker ju knappt??? Blir fan galen..sen vill man inte iheller plugga när dt är helg?! Dt vill ju fan ingen. Dt är faktiskt den tiden som man är ledig från skolan? egentligen tycker jag att vi borde vara ledig på måndag också. Men så snälla är ju lärarna narturligtvis inte. :) Hur är era lärare iskolan? Är de snälla elr ..dumma elr vad man ska säga. Haha.

Vet någon ett riktigt bra recept på smoothies? Jag får såna sug hela tiden..venne vrf egentligen, för jag har aldrig smakat dt osv. Men men, jag är ju lite knäpp av mig. Men jag hörde av nattis att man kunde ta en sån Yoggi-yoghurt och blandar den med te.x vaniljglass elr jordgubbglass(vad man nu gillar bäst) sen mixar man bara dt. Så blir dt jättegott..tydligen. Så dt ska jag narturligtvis testa, sen kan jag ju berätta hur dt smakade. Okej?
Men nu ska jag ta på mig "joggingkläder" och jogga lite i typ 25 min. Sen är man fräcsh. Elr hur dt stavas.

Puuss på er.

KISSES&HUGS.

en morgonpigg Ebba. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0