16 juni - skrivit lite till, i min blogg! (Y)



Läs på !
Tänkte skriva lite till i min blogg, för att jag har inget annat vettigt att göra. Efter att jag hade skrivit lite innan idag, hände dt inte så himla mkt, har mest vatt  SOVA SOVA & SOVA  (A) - var riktigt skönt ! Dt har hänt att man har varit ute & gått en runda med mina älsklingar Fia & Gessi. Blev inte en jätte lång runda...men men, dt räkte. Jag känner mig väldigt snuvig & hängig, hoppas att jag känner mig frisk till midsommar ( fredag 19 juni) - då blir dt väl att man sticker till Nattis, kanske slaggar där & lite så..såfall blir dt vårt 2 midsommar år tsm :-D kul kul ! E lite sugen på att shoppa lite kläder, t.ex kanske en klänning, halsband, tröjor,linne och massa sånt (Y) + att man vill ju gärna träffa syster, även om dt inte var så himla länge sedan vi sågs sist...:-) - LÄNGTAR ALLAFAL efter henne & jon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0