20 juni - dagen efter Midsommar.

Dagen efter midsommar. - 20 juni




( Idag har man inte gjort så himla mkt, dt har mest vatt chill hela dagen (Y)(H) - Tvn & data - har varit höjdpunkten idag. )Vaknade idag av att faster ringde vid halv 11, var jävligt yrvaken..om man säger så, men men...ee fortfarande helt pajad & trött efter i går ( midsommar ) har aldrig haft så jävla kul ! :-D + man fick lite grejer också, så dt ee en bonus. Man fick ett armband av Michelle - bby, & en MEGA -- stor tröja. Jag & Michelle har bestämmt oss för att jag ska komma till hennes & Chrizzes lägenhet, så ska vi göra massa armband & halsband ! Jättekul. Får man nog massa grejer där. :-) Och jag har fått en ny liten älskling - Liam, så jävla söt :-D han skulle sitta brevid mig, Michelle & Teresa hela tiden. (A) ee tydligen populär när dt gäller ungar ;-)




Alla får ha dt gött nu, Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0