kväll ...31 - juli

God natt..

Ska snart gå och lägga mig trots att klockan  bara ee 22:02, ee så j*vla trött ! Helt sjukt, + att jag känner mig lite hänging. Hoppas att dt fixar sig till imorgon. Tror inte att jag orkar titta på Skenet Bedrar ikväll, så jag tänker ta av mig sminket, krypa ner i sängen & titta på
" En förtrollad romans".

Vet inte riktigt när jag åker till nattis, men hon skulle allafal åka iväg och köpa antingen ridbyxor / vanliga jeans. Så jag måste vänta tills hon åker hem - sen ringer hon mig. Kanske blir dt att jag kan blogga ifrån nattis dator, men lovar inget. Städade lite på mitt rum när jag kom hem, för här var skit stökigt efter att pappa hade fixat mitt fönster - efter som vi renoverar huset. Har sett på Heartbreak Hotel minst 3 ggr. Jag ee helt slut efter att jag gjorde Situps innan :-P har träningsvärk i magen..tänker gå en runda med hundarna innnan jag åker till nattis. Saknar Mami :-( + att jag har sorterat allt mitt smink - blev väldigt bra..så slipper dt ligga överallt.

    <--- "En förtrollad romans"      <---- "Heartbreak Hotel"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0