kväll 28 juli

Just nu sitter jag i soffan med massa choklad (a) gott ! Dt var meningen att jag och mamma skulle mysa lite, men som vanligt däckade hon i soffan. Great ! ;-) Dt ee tydligen bara jag som ee natt - människa här. Idag har man pratat mkt med bästis ---> på msn..längtar efter henne :-( men kmr hem om 3 dagar. Idag har man dammsugat & plockat undan lite, medans mami var på jobbet. - Känner mig väldigt stolt !
Dt har även blivit mkt musik idag, kan fan inte leva utan musik. Jag ee en musik - Geek.
Imorgon blir dt nog att man cyklar ner till torget & handlar lite...sen blir dt förmodligen att man packar lite senare på kvällen, ta ihop vissa saker som ligger lite överallt ( a ) Jag & nattis har "diskuterat" en sak, vi ska inte klippa oss förrän i december - och nu ee dt juli. Så vårt hår kan växa i 5 månader till. haha ! Dt låter helt crazy, men palla slösa pengar på falskt hår, var nöjd med ditt eget..dt ee liksom bara att låta håret växa ( Y ) Jag har bestämt mig för att slinga mitt hår, solen har ju blekt mitt hår så jag har fått naturliga slingor men vill ha fler.
Allafal nu ska jag fortsätta käka mitt choklad.



Puss !



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Har du något favoritmärke på jeans att tipsa om? =) kramar

2009-07-28 @ 21:07:50
Postat av: Anonym

Hej! Har du något favoritmärke på jeans att tipsa om? =) kramar

2009-07-28 @ 21:07:53
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nja, inte riktigt men jag gillar helst ...typ jeanstights elr heklt vanliga stuprör :-)

2009-07-29 @ 12:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0