14 juli - tisdag - miss you bästavän. (LL)

cha, babes

klockan är 12:47 och jag har knappt vaknat än..ee slut, trorts att jag har sovit som FAN inatt. Saknar bästavän ! :-( Annars  är allt ganska lungt, lyssnar på musik just nu...en sak som inte är så jäkla bekvämt är att jag har så jävla ont i mitt högra öga + att dt ee helt svullet ? fattar ingenting. Men mamma säger att svullnaden börjar gå ner nu, så dt ee possitivt. (Y)  Venne vad vi ska göra idag, blir väl "chilldag" - mys på dt ! Jag ee väldigt nöjd med min solbränna nu, jag ee BRUN, så nu kan inte mathias klaga längre :-P haha ! Men han ee såklart brunare än mig....fortfarande... men men. Sks höra om vi kan åka ner till stenungsund och handla lite ? tänkte bara handla ( för mina pegar ) lite linne / shorts + att mamma ska också handla lite. :-)
Nu ska jag gå ut till mamsen, sola lite (a) och sånt.


Alla får ha dt så bra ! PUss, love yah !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0