13 juli - måndag

cha,babes

Idag har man spenderat hela dagen med mamsen. Varit riktigt najs, men saknar bästavän ! :-( hon ee fan världens bästavän. Hon la ut sjukt mkt bilder på oss, så skrev hon på en "kom hem bästavän, saknar dig redan :-( - blev lite tårögd där (a) Just nu ligger mamma i soffan och löser korsord & jag sitter och skriver här. :-) ska snart krypa ner under filten & mysa, men ska skriva lite till först. Idag har man även vatt & grillat hos en av mammas jobbarkompisar - var skit gott + att man blev proppmätt efter dt. Hans farmor var tysk, så skulle hon prata med mig. Och jag bara: ja...mh....precis. ( men fattade egentligen ingenting ) haha ! Imorgon vet jag inte vad vi gör, men antagligen blir dt väl att man åker ner till stranden elr hänger med mammas kompis igen ? hur som helt tänker jag bara "njuta" och spendera så mkt tid som möjligt med mamma. för ska ändå stanna här i 3 veckor !

Alla får ha dt bra ! PUss, love yah !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0