12 juli - idag händer dt !



Jaha, idag kmr mamma och hämtar mig. Känns lite overkligt, för hon brukar alltid säga "nää jag har blivit sjuk" elr "nää du kan inte stanna så länge som jag trodde" elr "nää jag måste jobba" De kommentarerna har du alltid sagt till mig. Har du ändrat dig totalt ? elr ee detta bara en engångsgrej ? Men jag ska allafal vara glad att jag SKA träffa henne idag !


Igår 11 juli - lördag

Jävlar sikket ös dt var igår, ni skulle sett mig & nattis hahahahah vi var helt crazy ?! Hennes familj var fan uppe och dansade hela tiden xD tror hon skämdes lite. Efter en stund när Måns Zelmerlöw kom upp på scenen, så kmr där en gubbe bakom mig och nattis, för vi bara står upp.. han bara : Ni får sätta er ner, elr får ni gå fram ! Jag bara hur fan tror du att vi ska komma fram när dt står typ 100 st och klänger på varandra framme vid scenen. Nattis syster ( emelie ) bara: vi har väl rätt och så upp ? vrf skulle vi inte. Vi kan förfan inte hjälpa att vi vill se måns, om vi sitter ner ser vi inte ett skit ??! Men men, kvällen blev lyckad allafal, dt blev helt CRAZY - med stora bokstäver, när Jerry Williams kom ut. Alla gamla / unga elr vad man ska säga ställde bara sig upp och skrek rätt ut ! Jag tänkte bara...jaha nu passar dt att stå upp ? Senare på kvällen hittade Casandra, Hette & Vicci oss, de satt typ med oss tills dt var slut. Dt slutade halv 11, jag har för mig att dt skulle hålla på 1 timme till ? men tydligen hade jag fel. Sen var dt att säga hejdå till nattis & hennes familj, sen skulle man möta Mathias & Freddy. Hahaha jag har aldrig skrattat så jävla mkt. De bara satte på världens DUNK-låt och bara diggade / svängde med huvudet. + alla stirrade ju såklart ! Jag bara satt där bak, mm, nu ee dt lite pinsamt :$ men jag kunde ändå inte hålla mig för skratt.

Tack för en underbar kväll alla ! Babes, ni får ha dt bra ! PUss, love yah !


PS. Jag bloggar nog inte ikväll, kmr komma hem rättså sent. Kmr inte palla att sätta igång datan då. Bloggar nästa dag istället - 13 juli - måndag. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0