T I S D A G - K V Ä L L

18:38 - 29 december - 2009

Heejsan mina söta bloggläsare.

Just nu ee jag hos Vicci, har vatt här i några timmar. Som ni  kanske vet så åker jag ju imorgon ( till göteborg), ska bli kul på ett sätt och tråkigt på ett annat. För man lämnar alla kompisar eller rättare sagt allt här nere. Men whatever ska inte tänka så..idag har jag som sagt varit med Vicci / eller är fortfarande, har bara umgåtts osv. Mkt niceigt, skönt att göra sånt ibland. :)  Så får jag inte lika hög längtan efter henne. Har ju vatt med nattis också, så dt är ganska skönt att umgås lite med alla innan man åker någonstans.
Sitter här med musik på högsta volym - älskar det! Så ska det va i Ebbas värld. Vad har ni gjort idag då? Kanske "shoppat" nyårsraketer? Dt ska inte jag göra detta året, som jag kanske nämde igår för man kan se nästan alla raketer som skjuts (stavas dt så?!) upp på himlen. Så kan man kolla där istället, dt ee ett bra sätt att inte slösa pengar på ;) ...hehe.
Men nu ska jag leka med Vicci, men tog mig tid att skriva ett litet inlägg till er. Visst ee jag snäll? Haha..

xoxo

/E



Slänger in en gammal bild på mig och Vicci.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0