Nytt år.

00:30 - 1 januari - 2010


Jaha nu står det 2010-01-01 på min data, så nu är det plötsligt ett nytt år! Känns det inte härligt? Det tycker jag allafal, jag känner på mig att det kommer gå bättre för mig detta året. Vet inte varför, men det känns så. Hade gärna velat spendera denna stunden med några av mina kompisar..är glad ändå, för jag fick ju vara med mamma. Har ni hört det att världen ska gå under år 2010, tror ni på det? Jag är inte säker..men man vet aldrig. :) Har haft massa gäster hela kvällen - så det ska bli skönt när alla går hem, haha. För då kan vi 3 som är kvar bara mysa. Och det är alltid skönt!

Men nu ska mami andvända min data - för hon ska väl kolla på www.facebook.se eller något. Så om vi inte hörs imorgon/eller någon annan dag - så får ni ha ett super bra 2010!

xoxo på er alla.

/ E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0