Gott nytt år!

15:26 - 31 december - 2009


Hej alla bloggläsare!

Gott nytt år på er! Jag tkr att dt ska bli spännande att skjuta upp raketer, haha känner mig väldigt barnslig när jag skriver så..men va faen. Jag ee faktiskt lite barnslig av mig - även om jag ska fylla 15 år 2010. Var ska ni vara idag? Ska ni vara hemma eller festa med era kompisar? För mig har det blivit lite ändrade planer, jag och mamma ska nämligen fira nyår med en av hennes gamla jobbarkompisar. Mkt trevligt, tkr jag. :) Har precis fixat klart mig, känner mig ganska så fin (A) har lagt på lite ögonskugga pch lite mer lager mascara (än vanligt). Men man måste va lite fin när man ska iväg någonstans..Eller man måste kanske inte, men ja ni fattar vad jag menar?! Jag och mamma ska allafal sova där i natt, för mamma har ingen bil nu för tillfället, så vi fick slagga där - och dt va skit snällt!
Men nu gnäller mamma på mig att jag ska släcka datan och ta på mig mina uggs.  Funkar i alla lägen ;)

xoxo

/ E

fyrverk380_sx2fb621


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0