21:49 - tisdagskväll.

Nu har vi äntligen skaffat julgran, kanske lite väl sent än många andra. Men men. Jag har inte ens fått chans att köpa julklappar, och det är vad..typ 2 dagar kvar. Gud hjälp mig, hehe. Har hört att det ska regna på julafton, wft?! Asså ärligt ifall det regnar just den dagen och all snö försvinner - kommer jag lägga mig på marken och skrika. Okej, lite barnslig där..men ja. Asså jag tror att vi har spöke hemma hos oss, innan funkade inte våran julbelysning i granen..men nu så startade den när jag satt här vid datan. Weird or what?
Tittade på en sida där man kunde köpa lösogonfransar, och på det stället kan man definitift inte ha det. Så jag fixade till det lite (A)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0