17:58 - onsdagkväll.

'heej på er.

Dt var ett tag sedan jag skrev här, har inte haft tid helt enkelt. Läxor och kompisar ni vet. Har ju även firat min systers pojkvän..mkt niceigt bara vår familj. Har ju även vatt i ullared med bästis, venne ifall jag har skrivit dt innan? Hur som helst var dt skit kul! Men gud vad folket där är cp!! De är ärligtalat helt galna? De kör nästan på en med sina kundvagnar..jag fick t.o.m en hel kärra i ryggen, jag flög nästan över en sån stor korg. Fick hålla mig skit hårt i nattis så att jag inte tappade palansen. Och såklart va dt en gamal tant också. Så fick lite ryck att vi puttade undan kärran. Aja, har precis vatt inne på Lindas sminkblogg, hittade en skit söt sminkning, som jag blev totalt förälskad i. Önskar bara att jag visste hur man gjorde. Hhmm..får ta reda på dt.

Men nu ska jag allafal läsa lite homework, men ni får ha dt så bra!

Puuss på er.

KISSES&HUGS.
 gammal bild, men ja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0