17:22 - fredagkväll.

Sorry..dålig uppdatering.


Har varit hemma hela dagen. Imed att det toksnöar här i V.Vemmenhög. Rätt så mysigt, enligt mig. Haha, men när det gåller alla andra säger de bara. Nää, gud vad jobbigt. + att bussara är inställda, så man kan ju egentligen inte komma någonstans. Ikväll ska jag och Papi ha myskväll, imed att Mathias är hos någon kompis. Och kommer hem imorgon. Så vi är själva med bebisarna (hundarna). Kanske ska leka med Nattis imorgon, vi snackade lite om det på msn innan idag. Så vi får se hur det blir. :) Annars har det inte hänt något speciellt nytt. Juste.. jag var ju i malml med min enhet. Köpte en sminkborste i malmö, sen var jag inne på 2+1 i skurup och köpte en skit god parfym för 85 kr. Så nu luktar jag gott! Hehe. 

KISSES&HUGS.

Detta skulle jag inte tacka nej till! Skulle ni?? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0