12:28 - lördag ( 19 december)

Har precis testat mina nya lösögonfransar, gud vad långa man får. Jättefint, i really like it. :) Det snöar fortfarande riktigt mycket, det var ju meningen att jag skulle till nattis idag, men det gick inte pågrund av all snö. Så vi ska kanske ta det på nyår istället. Mycket kul! Vad ska ni göra idag då? Jag ska förmodligen åka med pappa och handla massa julsaker + julgran. Vad kan man köpa till sina syskon i julklapp? Kan någon ge mig ett bra svar. Jag har funderat väldigt mycket på det, och kommer inte på bra saker. Undrar vad jag får..haha. Men jag förväntar mig faktiskt inget speciellt dyrt som jag alltid brukar få. - För jag fick faktiskt en helt egen data i födelsedagspresent.

Hur som helst, var ska ni fira jul i år? Jag och min familj + släkten ska vara hos min faster. Ska bli kul, tror faktiskt att hundarna också ska vara med. De brukar hjälpa mig att dela ut julklapparna till alla ;) Hahaha!
Jag kan tyvärr inte lägga upp "Dagens outfit" idag, för Mathias har kameran. Jävla skit. Så ni får se när han kommer hem. Okej?

Dagens kuggfråga: När är det dags att handla julgran?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0