You can talk all you want, but my skin is really thick

Har precis duschat, riktigt niceigt att få av sig allt grus av bikinin + saltvattnet i håret. Jag lyckades att inte bränna mig :-D första gången ! haha vadå stolt ? Känner för att handla lite nya kläder, lite shorts för dt behöver jag. Men men, pappa jobbar hela veckan + dt gör mathias också, så dt går inte. Vill träffa syster snart, dt blev lite så...konstigt....sist jag pratade med henne. Vet inte vad som hände ? Vill verkligen spendera tid med henne nu när jag inte sett henne på ett tag. :-(

Men men, nu ska papi ha datorn. Så måste sticka, bloggar inte mer ikväll. Hoppas att alla sover gott inatt, för dt ska allafal jag göra (A)

Kiss & hugs !

  Min framtida vovve (aaa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0