Varmt väder = MKT kryp

hello 

Innan idag var dt skit varmt, så jag tog på mig bikini och sprang ut på gräsmattan...men så fort jag la mig ner så bara attackerar massa småkryp ! Fatta hur jobbigt dt ee, när dt väl ee jätte varmt så kmr massa myggor,bin,blomsterflugor & trips ? heter dt så ?. Riktigt irreterande, så noway att jag stannade där ute. Så just nu sitter jag i rosa mjukis + tröja och glor på Gordon's kitchen nightmares jag tkr faktiskt synd om vissa folk när han står och skäller ut de :O Tänkte att senare ikväll ska jag gå en liten runda med bebisarna så de får rastas. Nu börjar jag faktiskt länga efter skolan - elr speciellt när vi ska till bakken (a) vill åka karuseller. Har någon ett bra förslag på var man kan åka på solsemester i jul ? Jag,mathias pappa, therese & jon tänkte åka på semester - men vi vet inte var ? :-P


Vet någon hur man gör Smoke eye ? Jag tkr dt ee jätte snyggt, men jag vet inte hur man gör. Jag & nattis försökte göra dt, men dt blev inte så bra. För vi visste inte vad vi gjorde.
Typ såhär vill jag göra. Jag tkr dt ee skit snyggt. Men dt ee nog svårt "/

Puss !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0