Soligt väder..

Vrf ska killar vara så mkt problem ibland, vissa kan offra alla sina vänner för att va med sin kille - men tänk om dt tar slut med killen, då har man ju inga vänner kvar..vilka personer ska man då vända sig till ? Inte till sina föräldrar allafal. Dt ee liksom inte alltid man kan / vill berätta om sina problem.

Tillslut måste man ta hand om sina egna problem & ha ett eget liv, växa upp. Ifall ens föräldrar dör kan man ju inte prata med de längre..och då får man sköta sig själv. Så fungerar livet.
Har ett löfte som jag måste hålla mig till, dt ee att gå ut mer , äta mer nyttig mat / mkt grönsaker , inte äta så mkt godis.
Venne, om jag kmr hålla dt, men vill ändå försöka..ee lite av en person som ger upp lätt. Och dt vill jag inte va längre.

Pallar inte snacka mer. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0