Passat en liten bebis !

Idag har man passat en liten Bichon Frise, så jäkla sööt ! Vill också ha en nu, den följde efter mig exakt HELA tiden. Just nu sitter jag här vid datan, thelma ( katten ) ligger vid dörren, Jon ligger i soffan och slöar..medans Therese får göra all mat. Dt ee lite synd om henne,att hon måste stå och fixa "/ men men, dt ee hon som göra godast mat ! :-D Vet inte vad som händer ikväll, dt blir väl att vi tar dt lite lungt glor på lite filmer kanske äter lite gott ? elr något sånt. Imorgon blir dt att therse ska tvätta och massa sånt, så jag kmr väl vakna av att hon springer runt här på golvet & ut och in genom dörren.

Nu ska jag äta allafal.
Ha dt bra !

Så ser joy ( hunden som jag passa ) ut.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0