Måndag - en liten tripp till Storasyster

Idag åker jag till Therese, ska bli kul att få träffa henne igen. Har inte sett henne sen jag åkte upp till mamma..och dt var länge sen nu. Alltid när jag kmr upp till henne, så ee soffan MIN säng :-D jag älskar den soffan - så himla mjuk och skön ! Staffanstorp ee som ett 2 hem. + att man kanske träffar Jossan + danne, Amelie & Liam, elr Lotta + Labbe & Emma ?

Sitter och lyssnar på:  http://www.youtube.com/watch?v=t99G_Soi9Go  Den kanske ee den nyaste låten längre, men den ee ändå jätte bra. Jag tkr mest om när Keri hilson sjunger, jag tkr hon har såbra röst.
 Jag såg ett pogram om henne, tror dt var på MTV, hon sa själv, att dt hon älskade mest i världen förutom musiken och familjen..var Choklad. :-P EXAKT allt som hade med choklad att göra, tex jordgubbar med choklad på elr..typ marsmallows som man kan doppa med choklad. Hon älskar allt sånt :-P
 
Nu ska jag gå och äta lite frulle, alla får ha dt såbra ! Kanske händer att jag bloggar hos Therese, för jag lyckas alltid hamna vid datorn. Dt vet ju alla ;-)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0