Kväll.. 20:00

Asså jag ar blivit helt galen i skor nu ! Sitter fan bara och tittar på skor när jag ee inne på internet...okej jag tittar såklart på allt annat också / asså ee inne på andra sidor. Men  SKOR ee typ den första sidan jag klickar upp. Jag har inte så himla många skor kvar, jag har gett en del till min syster ( som jag ångrar ) och lite till andra. Fan, fattar inte att jag kunde va så dum. Sist jag var och handla på entre´ så fick jag chansen att köpa ett par svarta högklackade, men tog inte den. Men jag fick redan så mkt den dagen - så dt räckte. Entre´ ee typ mitt favoritställe! Där finns så mkt att välja på, fina kläder & skor. Där finns New Yorker ( inte min smak ) som många går till, antagligen för där ee snygga kläder + billigare. Min favoritklädesaffär ee Gina Tricot. Där ee min stil & kan hända på Vero Moda - berors på om jag hittar något.

Vilket ee era favoritställe ? och vilken favoritaffär ? Skicka gärna en kommentar, o ni vill :-) Jag har aldrig testat att skicka efter ett par skor, för dt kan hända att antingen skickas dt fel elr så har dt blivit fel storlek..dt behöver ju inte va så, men dt ee allafal så jag tänker. Tkr dt ee bättre att åka och köpa, istället. Men dt ee bara min åsikt, ni kanske tkr något annat ? Känner för att lite äta lite choklad just nu, men vi har inget hemma. Dt  enda vi har hemma, ee den glassen med chillisar i. Men den kan jag inte äta, för den ee så jävla stark. xD Men jaja...

 Tkr dessa ee jätte snygga ! Kostar bara 400 kr på Modekungen.se. Ska no skaffa mig dessa :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0