Kört till skurup med högsta volym..

Nyss vatt i skurup och handlat med mathias, såklart körde man med högsta volym på musiken. Så ee dt när man åker med han, dt ee högsta volym som gäller ! Venne, vad jag ska göra annars idag, dt börjar ändå bli dags att äta snart, för mathias ska sticka till en kompis..så dt blir bara jag och pappa ikväll. Vet någon ifall dt finns någon rolig film senare ?
Just nu ee jag skit trött..venne vrf, kanske för att jag inte sovit så bra som jag brukar. Har vaknat så många ggr,
.  

Dagens Outfit

Rosa mjukisbyxor & mjukiströja från Gina Tricot.

Nu sitter jag hos en av  bebisarna  och klappar henne, hon ee för go :-)
Har någon ett bra recept på goa muffins ? E lite sugen på att äta sånt.. Tex såna här :

Tkr dessa ee jätte gulliga + de ee säkert jätte goda också. Men vet inte riktigt hur man gör de. Men ska ändå testa mig fram :-P
Men nu ska jag börja med maten.
Ha dt så bra ! Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0