It's raining..

Fan, vad dt regnar idag..ibland vill jag bara springa ut i regnet och "leka" - låter kanske lite knäppt, men ee lite av en löjlig person. Har precis kommit hem från nattis, har sovit hos henne i 2 dagar. Tidigt imorse vakna jag av att hon snackade med mig, hon tyckte att jag andades konstigt ? venne vad hon menade med dt :-P Sen sa hon också att jag hade kastat en kudde på henne ( när jag sov ). Jag kan säga, att sånt brukar jag inte göra + dt har jag aldrig gjort när jag har sovit där. Men men, dt var meningen att vi skulle gå på någon marknad i Anderslöv, men pågrund av regnet så blev dt inget. Så jag åkte hem istället. Vad har ni gjort idag / igår ? Jag längtar jätte mkt tills vi åker till Bakken, tkr att dt ska bli jätte kul ! Jag vill åka den bergodalbanan, men nattis var lite tveksam - för hon hade aldrig åkt den, men ska försöka dra upp henne i den.
Har ni någon gång varit i danmark, på bakken ? Isåfall ee där kul ? Vill gärna veta :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0