♥ I did survive !

Har precis kommit hem från ee riktigt super bra dag ! Jag klarade nästan att åka karuseller jag egentligen inte vill / våga åka. Jag överlevde ;-) Haha, har någon av er någon gång varit på bakken ? i såfall, har ni åkt rutshibanan ( elr hur dt stavas ) den ee helt crazy! Riktiga stup + så skakar hela skiten. Jag och Nattis åkte den typ 10 ggr - för att fotot skulle bli bra ! Och tillslut blev dt de, så vi stack och åkte en annan bergodalbana. Varulven, tror jag att den hette.
De som inte vatt på bakken, måste åka dit. Finns riktigt roliga karuseller.. Nu ee jag helt slut efter en väldigt lång dag. + Imorgon ska ju hela klassen till lund och kolla på ...något ? Kmr inte ihåg vad :-S men något va dt allafal.

Bebis ligger på golvet nu och tittar på mig, hon ee så go. Jag tror att hon njuter lite av att inte ha gessi nära sig hela tiden. Att hon får vara lite själv, ee nog vad hon behöver. Alldeles strax ska jag ta bort mitt smink & borsta tänderna, ska hoppa ner i sängen och sussa. E sjukt trött..så behöver min "skönhetssömn", har pratat lite med Denise Janatuinen på msn, hon ee verkligen jätte snäll. :-)

Stor puss ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0