Godmorning..♥

Har riktigt sovit ut inatt, riktigt skönt! Har alla andra också sovit gott ? Nu har Mathias & den andre bebisen kommit hem, kom hem igårkväll när jag stod och borsta tänderna och tog av sminket. Mathias kramade mig i typ 3 min  måste ha saknat mig? Haha. Idag ska jag bara chilla - krypa ner under täcket och kanske titta på någon skräckfilm. Antingen tittar jag bland mathias filmer elr så kanske jag hittar något på tv:n.
Kanske tar ut hundarna på en runda senare ikväll, elr så gör mathias dt. Maybe.. imorgon ska jag ju iväg med nattis till malmö, ska ju shoppa som jag skrev igår :-) vad ska ni göra idag / imorgon ? Just nu står mathias i duschen pappa ee i skurup och handlar mat - och jag sitter i soffan och bloggar lite. Therese & Jon ee någonstans på landet med kompisar, har inte snackat med de på länge..hoppas att man träffar de snart.

Venne, om jag ens kmr äta godis ikväll. Vanligtvis ee jag den personen som går i kylen hela tiden - och inte kan hålla mig från att äta godis. Men den personen ee jag inte längre ? Jag rör knappt godis nu för tiden. Tror att jag ska äta grönsaker och dippa istället ( Y ) Har blivit fruktpersonen istället. Sitter och glor på Tyra Banks show, ( som ee på 3:an ) dt ee repris med jag tittar på dt ändå - idag handlar dt om att: Sarah Pallins dotter Bristol och hennes pojkvän Levi fick ett barn, när de var 17. Men nu har dt blivit problem mellan familjerna och nu får Levi knappt inte träffa deras son Tripp. + att nu har dt blivit en fight mellan Levis syster Mercede och Levis ex ( Bristol )
Jag tkr dt ee jätte taskigt att Bristol gör så mot Levi & hans familj. Jag fattar dt inte alls ? Att inte låta pappans familj träffa sin son barn - ee lite överdrivet ! Men dt ee bara vad JAG tkr.. ni kanske tkr något annat..?

Stor puss!♥


http://www.youtube.com/watch?v=6ZNl4Vh5wsM&feature=fvw <-- Bästa låten just nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0