Ge mig lite mer..så kan du ge mig lite mer

 <---- ( Detta ee en bra film också, men kanske inte lika läskig. )
 Venne vad jag ska göra idag ...några förslag ? Allafal, vaknade  vid halv 12.. skönt ! Än sä länge har jag inte gjort så mkt - fast  klockan ee 3 nu :-P Känner för att va med natassja, men vet inte hur jag ska komma dit. Hittade den filmen jag & nattis tittade på den ee skit bra, men jävligt rå. Så de som ee känsliga ska INTE se den, för dt ee en sån kannibalfilm. Jag vill sen den en gång till, jag ee en sån person som inte tröttnar på samma film. Såg precis att dt finns en fortsättning på den ( fast inte med samma huvudrollspersoner ) + att jag tror att 2 & 3 ee ruggiare än 1. Dt ee nästan alltid så ju. Vill träffa syster snart :-( saknar henne.

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0