Fösta dagen i skolan..♥

Idag var dt en väldigt seg dag..imed att dt var första skoldagen. Dt ee ju alltid segt då, imorgon ska dt allafal bli skit kul ! För 8f ( min klass ) och 8e ska till bakken, ska bli riktigt kul..ska gå med Rasmus , Nattis och massa andra.
Ska allafal bli riktigt kul, annars har jag haft en väldigt bra dag. Vad har ni gjort idag ? Kom hem från bästavän för en stund sen, har haft dt riktigt trevligt hos henne. Har även vatt ute med bebis en runda, stackare..hon har vatt ensam hela dagen - utan att gå ut och kissa & allt.  Jag kmr inte kunna sova inatt.. bara för att jag ee helt uppspelt för imorgon :-D  

Just nu sitter jag och kollar på Extreme home makeover, jag tror faktiskt inte att dt kan ta 7 dagar att bygga ett helt hus + gräsmatta & flytta in massa möbler ? Verkar lite overkligt. :-S Ska förmodligen shoppa i helgen, dt bli kanske att nattis följer med..snackade med henne innan idag, men vi bestämde inget sådär direkt. Ska verkligen shoppa sönder mig nu, behöver verkligen allt, som : tröjor,linne,byxor,trosor + bh, skor, ny foundation och mascara. Jag ee inte så bortskämd, men de sakerna behöver jag verkligen - men jag behöver ju inte köpa allt samma dag?! För gud vet vad, hur mkt pengar dt skulle bli..sammanlagt ! Pappa ee någonstans..venne var (a) känner att jag har gått upp i vikt...men dt ee kanske bara som jag känner ? Men jag har faktiskt gått ner ett halvt kilo :-S känns fan inte som dt

Men allafal nu ska jag fortsätta titta påp tv, + ska snart gå och borst tänderna & ta av sminket osv.
Stor puss! ♥

 Ett av husen som Extreme home makeover har gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0