Allt packat..

Nu ee allt packat..

1. Pyjamas
2. Tandborste
3. Vanliga kläder ( linne,jeans,tjoktröjor )                            
4. Underkläder
5. Skor
6. Massa godis :-p


Just nu väntar jag på att pappa ska komma hem och laga mat. E riktigt hungrig, då blir dt bara jag och päronet ikväll, mathias ska ju på fest..Har jag berättat att han ee värsta Mode-Geeken, igår kom han hem med massa kassar. Han bara ebba, titta vad jag har handlat. Omg, vad kläderna va fina. Kmr hem med ett Tiger - bälte, massa tröjor + skor. Skit fina saker, jag vill också handla kläder :$¨
 
Ska förmodligen göra dt snart, behöver innan skolan börjar. Jag har inte gjort så himla mkt idag, sen jag sist skrev i bloggen. Har typ ätit och sovit massa. Venne, vad dt ee med mig ? jag ee alltid trött om dagarna, men dt ee väl för att jag lägger mig försent. Dt var länge sedan jag snackade med natassja ;O sist vi va, var när jag skulle till nattis & dt var en sån konsert i skivarp. Får väl ringa henne någon dag innan vi  börjar skolan. 

Puss !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0