7 augusti - fredag

Hej allihopa,

Kom precis hem från nattis ( sov hos henne inatt ) - har haft en riktigt trevlig dag på stranden, har blivit jätte brun nu, ee jätte glad - för dt var min högsta önskan ! :-D  Men har fortfarande lite att jobba på. Annars har dt vatt rätt så lungt, vi har mest chillat ätit massa godis + chips och tittat på Big Brother, jag tkr dt ee så jävla kul när de börjar bråka..för egentligen vet de inte vrf de bråkar - de bara gör dt. :-P Vet inte vad jag ska göra idag, men dt blir väl att jag sover en stund, ee skit trött. Haha, ni skulle sett nattis imorse, hon var helt "yrvaken" ee kanske inte rätt ord. Men hon fick inte ro helt enkelt. hon sprang ut och in från sovrummet, sen gick vi och la oss i hennes föräldrars säng( för de renoverar hennes fönster så dt bumper som fan i hennes rum. ) Jag somnade såklart, sen vaknade jag kanske 1 timme  senare elr något ? av att nattis skrattade. & Då sprang hon in med skor på och bara: Visst, ee dessa skrona förstora. Jag bara: ..mh...sen däckade jag igen. Sen nästa gång jag vaknade satt hon vi datan och skrattade / snackade åt / med sig själv. Hon ee lite så, haha, men dt ee dt som ee så roligt med henne.


Just nu sitter jag och tittar på Tyra Show - dt handlar om tjejer som ee gravida + de ee prostituerade. Jag tkr dt ee helt sjukt att tjejer gör sånt. Jag fattar inte poängen ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0