18 : 10 - onsdag

Jag hatar små kryp ! De ska vara på en precis hela tiden, men dt ee väl en "del" av sommaren ? Sitter & väntar på att Papi ska komma hem, för jag ee så jävla hungrig. Orkar inte göra själv (a) ja, jag vet att jag ee slö men jag orkar helt enkelt inte..jag har gjort min mat själv de senaste dagarna så idag ORKAR jag inte. Jag ee rikitgt slö idag ...också. Vill åka till syster & jon, deras lägenhet ee så mysig, vill komma bort från hemmet lite, trots att jag bara kom hem från typ en vecka sen..elr något. :-P Jag kmr inte håg hur länge sedan dt var sen jag kom hem från mamma. Bara för att jag inte kom ihåg vilken dag dt va idag så sa mathias - JA, dt ee bara för att du har för lite att göra, om dagarna. Dt ee väl sant...antagligen ? Känner för att titta på bio, dt var as länge sen. Sist jag tittade på bio var dt 2008 - så dt ee 1 år sen :-P så dt ee tid nu.

Men vet inte vilken jag ska se, och jag vet inte vilka som har premiär. Vet ni ? Har fortfarande inte testat  Ben & jerry's New york super fudge chunk. Den låter jätte god, så den måste jag testa. Har någon av er smakat den ? Isåfall skriv en kommentar :-) Tror att jag ska ringa till syster snart, dt var länge sen vi snackade. Dt blev lite "konstigt" sist vi pratade...? Men men, nu ska jag säga till mathias att skruva ner volymen på hans data, för hela jag vibrerar !


Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0