16:38 - Väntar på att Jon ska komma hem, så vi kan äta.

Ikväll blir dt mackor till middag, med massa konstigt i ? E riktigt hungrig, venne om jag ska träffa nattis imorgon elr vad som händer. I allafal , ikväll blir dt inte mer bloggande...orkar helt enkelt inte. Har lyckats titta på 2 st filmer idag, trots att dt blev lite strul med tv:n. Dirty Dancing 2 ee så jävla bra ! Man hörde therese säga hela tiden, oh! Nu blir dt jävligt hett, här. xD haha ! Hon ee alltid så inne i filmer. Thelma springer runt mina & thereses fötter, hon ee väl antagligen hungrig. Jag ee helt slut efter imorse, - och då menar jag att jag ee riktigt trött ! Jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Har någon sett Lady Gaga live ? Jag ville jätte gärna se henne, men dt blev inte så. + när jag hörde att hon skulle komma ner till svergie, så var jag påväg ner från mamma. ( satt i bilen ) Kmr säkert somna i bilen när mathias har hämtat mig.
Har ni någonsin hört en låt som får er på bra humör ? Jag sitter och lyssnar på "Lady Gaga - boysboysboys" jag blir på jätte bra humör av den låten. Venne, vrf :-P bara blir dt.

Har haft riktigt trevligt hos syster, hoppas att dt blir fler ggr. Här har blivit riktigt fint nu, dt har här alltid varit men..ja (a)

Nu ska jag hjälpa henne med..något ?
Ha dt bra ! Puss!

 Dt bli typ sånna här, fast nyttigare tror jag. 8-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0