1 augusti - lördag

Just nu sitter jag och äter frulle & dricker Multivitamin, ska snart ta på mig och gå en runda med bebisarna. Dt ee bara jag hemma just nu - för mathias ee och tränar i skivarp, & pappa ee på jobbet. - han får aldrig vara ledig ?

Wiiiiiiie ! Mitt favoprogram ee på tv nu. Asså jag ee helt "besatt" av en låt..ända sen nattis visa den för mig har jag lyssnat på den exakt HELA tiden ! Förrensten har alla sovit gott ? jag har dt, allafal. Dt beror nog på att jag inte vaknar längre av mammas "snark" - kan inte sova i  samma rum med en som snarkar.  Hörde att Lady Gaga ska till svergie - ee dt någon av er som ska se henne ? Hon krävde väldigt mkt grejer..t.e.x som en kille som ska klä på henne, syrgas på scenen +28 hotel till henne & hennes crew. Lite överdrivet ? Men men..så ee dt väl när man ee " Populär".

 Vissa säger att Lady gaga egentligen ee en man ? Jag vet inte om dt ee sant, elr falskt. Men man ska ju inte tror på allt som tidningen säger när dt gäller stjärnor.
Riktigt skönt att vara hemma, men längtar ändå till nästa gång jag åker upp. :-) Hann aldrig  gå på Liseberg - vilket ee ett MÅSTE - för jag har aldrig varit där. Så ska gör dt nästa gång jag åker upp.
Nu ska jag fixa mig, ducsha osv.

Kommentarer
Postat av: ester

vet du när hon kommer till sverige och vart? :)

2009-08-01 @ 13:45:45
URL: http://esni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0